logo Stedenband Tilburg-Matagalpa

Filters

N3Er komt heel wat bij kijken voor je koffie op de markt kunt brengen: marktonderzoek, businessplan, contacten met coöperaties, importeurs, branders en afnemers (de koffieketen). Een STM-projectgroep met daarin bedrijfskundestudenten heeft het toch maar mooi voor elkaar gekregen.

Een partij heerlijke, vers gebrande koffie, een nieuwe webshop, een artikel in Brabants Dagblad en een goed gevuld café LOOS! Daarmee lanceerden we in oktober 2021 Café Matagalpa. En we kunnen niet anders zeggen: de verkoop overtreft onze verwachtingen.

delegacion 2019Dat we het onderwijswerkbezoek* moeten blijven uitstellen is zeer waarschijnlijk. De onzekerheid rondom (reizen met) covid speelt ons parten. Dat maakt het een stuk lastiger om verder te werken aan een betere onderwijskwaliteit volgens de opzet die we gewend waren. In workshops gingen de docenten samen aan de slag, ze keken bij elkaar in de klas en gaven feedback. Zou dat ook anders kunnen?

Hoe houden we onze Stedenband levend, relevant en interessant? Over die vraag hebben
de bestuursleden en de Amigos zich onlangs gebogen onder leiding van adviseur Martine
van BIS (Bureau Internationale Samenwerking).